یل تایل تا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

ماجراهای یل تا

کلام اول

1390/1/27 0:05
نویسنده : مامان یل تا
727 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

وبلاگ "یل تا" همین چند لحظه پیش راه افتاد و الان که من دارم می نویسم " یل تا " رو تخت ما خوابه. آخه اون هنوزم پیش من می خوابه. الان "یل تا" ۱۱ ماه و ۹ روزشه.

امشب شام رفته بودیم بیرون. یه رستورانی  به نام شیگالو. اونجا " یل تا " حسابی شیطونی کرد. اول که وارد شدیم چون فضاش براش نا آشنا بود یه کم نق زد اما کم کم شروع کرد به شیطونی. کاری کرد که مجبور شدیم تمام چیزای روی میز رو ور داریم. بعد هم که غذا آوردن کلی غذا خورد. سیب زمینی، اسپاگتی و نون سیر دار.

پسندها (2)

نظرات (7)

الاله
27 فروردین 90 9:13
سلام خيلي لذت بردم از وبلاگ موفق باشيد
آلاله
28 فروردین 90 14:08
من بي صبرانه منتظر كارهاي با مزه يل تا خان هستم
مریم
29 فروردین 90 3:44
سلام یل تا جونم خوبی عزیزم... °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
دایی و زن دایی
29 فروردین 90 9:44
سلام خیلی جالب بود موفق باشید
نسرین مامان پرتوبهارقلبمان
2 اردیبهشت 90 3:56
سلام وبلاگ یل تا خیلی ساده وقشنگ موفق باشید و خودش هم قشنگ من هم وبلاگ پرتو را 28/1 درست کردم ولی خیلی کاردادر
نجمه
19 بهمن 90 23:15
سلام یل ت جون. عکسات خیلی خوشگله . خودتم خیلی خوشگلی. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.
خاله فائزه
25 بهمن 90 19:22
یلتای نازم من فائزه یکی از دانش اموزای مامان گلت تو شهر قیدار که تدریس میکرد بودم و حالا خاله ی تو اولش نگفتم زنجانیم(قیدار)که به خاطر ترک بودنم نخندی بهم بازم بیا منتظرتم good bye sweet heart