یل تایل تا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

ماجراهای یل تا

پنج شنبه

1390/2/2 0:50
نویسنده : مامان یل تا
630 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یک پنجشنبه ی بهاری بود و من مدرسه نداشتم. می خواستم صبح یه کم بیشتر بخوابم آما " یل تا " از 7 صبح بیدار شد و یه راست رفت نشست پشت در و با زبان بی زبانی به ما فهموند که می خواد بره بیرون. خلاصه هر چی تلاش کردم که مانع بشم و بخوابونمش نتونستم و اون خودشو رسوند به مامان بزرگش تو هال. منم بیدار شدم و به اموراتش رسیدم و با هم رفتیم خونه اون بابا بزرگ ( بابای بابا). وقتی رسیدیم دم خونه با دیدن زنگ آیفون از خود بیخود شد و می خواست خودشو از کالسکه پرت کنه بیرون. تو حیاط کلی با بابا بزرگ و مامان بزرگ بازی کرد و اصلا هم حاضر نبود بیاد بالا. بعد که رفتیم بالا چشمش افتاد به خودکار فشاری بابا بزرگ که رو جدول روزنامه بود. اونو ورداشت و شروع کرد به خط خطی کردن جدول و هی می گفت " دگ". کلی باهاش معطل شد و وقتی فشاری خودکار رو فشار می داد کلی هم ذوق می کرد. امشب هم شام رفتیم ولیمه مکه خونه خاله آتیه. که اونجا هم کلی شیطونی کرد و کلی هم نق زد. الان هم تو اتاق خوابه.

پسندها (1)

نظرات (7)

مادر سامان
2 اردیبهشت 90 2:19
خاله فدات بشه یل تای عزیز تو هم مثل سامان منی.جیگر.تورو لینک کردم
مریم
3 اردیبهشت 90 2:26
سلام یل تا جون خوبی خاله حسابی شیطون شدی ها بلا بوس
الاله
4 اردیبهشت 90 13:23
البته يل تا رو خيلي از موارد ذوق مي كنه مثلا ديدن شلوارك فسفري JJ !!
مریم
5 اردیبهشت 90 16:44
سلام مامان یل تا جون قرار نیست دیر به دیر بیای ما دلمون برای کارای یل تا جون تنگ میشه...هههههه مواظب گلمون باش
مریم
19 اردیبهشت 90 12:07
سلام مادر یل تای عزیز. اسم قشنگی داره پسرتون.گلم میشه یک سوالی بکنم؟شما که معلم هستید می خواستم بپرسم با لیسانس مهندسی کامپیوتر میشه معلم شد؟شما چون پنج شنبه ها خونه هستید معلومه معلم دبستان هستید درسته؟البته من همسرم میگه باید معلم دوره دبیرستان بشم چون اون ها کامپیوتر دارند ولی می خواستم ببینم می تونم با مدرک کامپیوتر معلم سایر مقطع های تحصیلی بشم؟ممنون میشم راهنماییم کنید و بگید چه باید بکنم.دوست خوبم اگه فقط باید از راه آزمون دادن برم میشه بگید این آزمون کی هست و شرایطش چطوره؟من عاشق معلمی هستم و دوست دارم هر چی توان دارم برای یاد دادن به بقیه استفاده کنم
lvdl
28 اردیبهشت 90 18:04
sghl n,sj ucdc ffoadn ,gd ld o,hsjl f\vsl s,hg fnd ;vnl?lk iv v,c fi ,fgh'j,k sv ldcnl ;i ffdkl [,hf nhndn dh ki lk hkjzhv hdk;i [,hfl, kndn knhajl.n,sj ucdc 'tjk d; kld n,kl ;htd f,n.alh ;i jpwdg ;vni d hdk [hlui isjdn
خاله فائزه
25 بهمن 90 19:13
دوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسستون دارم